Service gaat meer over aandacht dan koffie!

Als koffieleverancier gaat het niet alleen over lekkere koffie, mooie machines en goede service. Aandacht voor de klant is de belangrijkste pijler.

Wij stellen onze relaties in staat om eenvoudig en snel klanten, gasten en medewerkers te voorzien van een warme drank van hoge en constante kwaliteit.

Korte lijnen en een gemoedelijke sfeer binnen het team. Dat vertaalt zich rechtstreeks naar de klant. Die wil vriendelijk, snel en efficiënt geholpen worden.

Om een professioneel adviseur te zijn in machine, soort systeem, volume of onderhoud maar vooral ook bonen, is het noodzakelijk veel kennis te hebben. Ieder bedrijf heeft voorkeuren, voorwaarden en budget. En natuurlijk smaken verschillen. Dus een proeverij kan uitkomst bieden.

Full-service betekent een brede selectie van koffiemelanges, toebehoren maar ook thee, cacao, soepen en disposables.

De bijbehorende technische ondersteuning door een eigen serviceteam reflecteert de focus op service. Die wordt geboden bij afname van ingrediënten op de nieuwe en refurbished koffiemachines.

Hygiëne is een one-stop op de overzichtelijke website met reinigingsproducten voor machines maar ook toiletpapier, schoonmaakartikelen en spray dispenserzuilen.

Telefonisch bestellen kan natuurlijk ook.

De bestellingen worden dan door ons eigen team bezorgd. Meestal al binnen 24 uur.

 

Op al deze manieren willen wij die betrouwbare en flexibele samenwerkingspartner zijn en de meest klantgerichte koffieleverancier van Brabant!

 

Andrew van Krieken

Eigenaar Van Krieken koffieservice, Sprang Capelle

Andrew van Krieken
Product toegevoegd uw favorieten
Product toegevoegd aan vergelijking

Wij gebruiken cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij ons voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen.